Eda karabulut

Eda karabulut
@edanur_bulut
Başlamak için mükemmel olmak zorunda deilsin. Ama mükkemmel olmak için başlamak zorundasın:)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her insanın artık Yeyer dediği bir Nokta vardır.. O noktadan sonra Ne hatır kalır ne de Sabır
Susmak sesizlik deildir bazen .Susmak öfkedir ,hayalkırıklığıdır,kırgınlıktır .oldukça gürültülüdür susmak
Önce hayyaller ölür ,sonra insan.
Aslında yarınlar dündeki acıları unutturmak için gelir,zaman geçtikçe acın dinecek sözü bu yüzden söylenir .Unutma ki güzel şeyler sabırla gelir !Dünü unut ve sabret,Yarın güzel olacak elbet .