Kitapta ilk olarak sıradan bir roman ve sıradan bir aşk hikayesi izlenimi veren sayfalar yer alıyor. Fakat sayfalar ilerledikçe kendinizi o dönemin içinde geziyor ve olaylara bizzat tanık oluyormuş gibi hissediyorsunuz. En güzeli de günümüz itfaiyesinin , polisinin ve hatta tiyatrosunun eskiden nasıl olduğunu gördükçe zihninizde geçmiş ve şimdi karşılaştırması yapıyorsunuz. Şehvet duygusuyla başlayan bir aşkın sonunun yine şehvet üzere evrildiğini noktalara bakıp birtakım dersler de çıkarmak mümkün. Oldukça akıcı ve tek oturuşta bitebilecek bir kitap.