Kısaca kitabı beğenmedim. Öncelikle bilimsel olarak sunduğu bütün argümanlar kanıtsız ve bilinen genel bilimsel verilere çok ters. Evet, düşünce gücü farklı bir konu ancak anlatılanlara paralel olarak çok farazi bir anlatımı var. Savunulan konu asla açık açık anlatılmıyor sürekli aynı cümleler tekrarlanarak genelleniyor. Malum “İstek gücünün“ nasıl gerçekleştireceğimize dair de bir yol haritası yok, ayrıca verilen mektup örnekleri de bir ayrı saçma. Neden bu kadar popüler yapmışlar çözemedim.