"Artık ayrılma vakti geldi çattı, ben ölmeye, sizler de yaşamlarınızı sürdürmeye gidiyorsunuz. Hangisinin daha iyi olduğunu sadece tanrılar bilebilir."
"Herhangi bir alanda onların anladığı şekilde bilge ve onların anladığı şekilde cahil olmaktan kaçınmalı mıydım,yoksa onlar gibi 'kendini bilge sanan bir cahil' mi olmalıydım?"
"Anlaşmazlıklar doğru ve yanlışla ,güzel ve çirkinle,iyi ve kötüyle ilgili olabilir mi?Yani üzerlerinde anlaşamayıp uygun bir karara varamadığımız için seni,beni,hatta diğer insanları birbirlerine düşman eden şeyler bunlar değil mi?"