Bazen yaşını başını almış kişiler bile olmadık davranışlarda bulunup suçu ''Adem''e atarlar. Oysa böyle bir "Adem" yoktur içimizde. Kendi davranışımızın sorumluluğundan kaçmak için uydururuz bunu.
Ne kadar sık ve uzun düşündüysem şu iki şey hep yeni ve artan bir hayranlık ve huşuyla doldurdu ruhumu: üstümdeki yıldızlı gökyüzü ve içimdeki ahlak yasası. Ve devam ediyor, "Yukarıda ve içimde bir Tanrı olduğunun kanıtı bunlar."