Alanımız adına değerli bir kitap. Engellileri topluma kazandırmak, toplumda onlar için düzenlemeler yapmak ve sosyal kabullerini artırmak konularında bilgiler sunuyor.
İlkokulda okuduğum belki de ilk kitaplardan birisi bu kitap. Kitap okumayı sevmemde çok büyük rolü var, o yüzden buraya eklemek istedim. :)
Hikayesi öyle eğlenceli, öyle güzeldi ki hala ne olup bittiği aklımda. Merak ediyorum acaba benim dönemlerimden bu kitabı okuyup hala hatırlayanlar var mı? :)