Kitabı ikinci kez okuyorum. Üzerine saatlerce konuşulacak bir kitap. Birkaç cümleyle özetleyecek olursam; her şeyden önce kitapta yazarın bana göre anlatmak istediği; insanın zaafları, bencilliği ve gücün o karşı konulamaz hazzının nelere mâl olacağı.