ediZ

ediZ
@edi4106
Ne çok isterdim seninle bir balkonda sabahlamayı ve senden sonra çok istedim o balkondan atlamayı..
İstanbul
Kadiköy, 9 Mart
4 okur puanı
Aralık 2021 tarihinde katıldı
Hiç geçmeyecek gibi hissediyorum her şey..
Duygu ve Düşünce
Reklam
Kendimi bir uçurumdan atmak yaşamak istediğimden daha fazla.
Duygu ve Düşünce
Hayat güzeldir derler oysa benim bir hayatım yok..
Duygu ve Düşünce
Arkadaşlar acısız ölüm var mı? yahut hafıza silme? ben artık dayanıyorum..
Psikoloji-İnsan ve Toplum
Ölmek dileğimle delidolu yaşamak arasında kalmaktan çok yoruldum..
Duygu ve Düşünce
Reklam