“İnsanlar hakikati söylemekte tembeldirler. Birinin acı gerçeği söylemesi lazım. Hukuku hep kendi hakkımızı aramanın metodu olarak görürüz. Halbuki asıl mesele bizim kimseye haksızlık etmeden yaşamayı öğrenmemizdir. Kendi kişiliğimizi temiz tutma bilgisine ulaşmamızdır.”