Eda

Eda
@edoslabirgunn
𝑉𝑒 𝑘𝑖𝑡𝑎𝑝𝑡𝑎𝑘𝑖 𝑖𝑛𝑠𝑎𝑛𝑙𝑎𝑟𝚤 𝑠𝑜𝑘𝑎𝑘𝑡𝑎𝑘𝑖𝑙𝑒𝑟𝑑𝑒𝑛 𝑑𝑎ℎ𝑎 𝑐̧𝑜𝑘 𝑠𝑒𝑣𝑑𝑖𝑚.
Bazen acıdan kaçarken olmadık yerlere saklanırız.
Sayfa 195·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazı anılar kalbimize dokunuyordu, bazıları ise zihnimize...Kalbe dokunanlar acı veriyordu,zihne dokunanlar ise daha çok işkence çektiriyordu.
Sayfa 47·Kitabı okudu
Alıntı
Zaman evleri birer müzeye,aşıkları iki yabancıya,şarkıları hüzne dönüştürür.
Sayfa 275·Kitabı okudu
Alıntı
Yavaşlamanın en iyi yolu etrafına bakmaktı.En iyi ölüm tam anlamıyla yaşadıktan sonra gelendi.
Sayfa 199·Kitabı okudu
1000Kitap
Ölüm bize dosttu ve uyku da Ölümün kardeşiydi.
Sayfa 192·Kitabı okudu
Alıntı