Eda

Tabiin'den Malik b. Dinar der ki: "İnsanları tanıdıktan sonra, ne övmelerine seviniyorum, ne de kınamalarını kerih görüyorum."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Saçmalıklar dünyası.
Uyuyamak aptallaştırır.
bazen ruhumun ağrısı kalbimi ağrıtıyor,dile getiremediklerimi yazardım eskiden şimdi yazmıyorum da, içimden artık yazmak da gelmiyor, Allah'a tevekkül etmekten O'na sığınmaktan başka çaremiz yoktur bizim elhamdülillah.
Kaç ah var yüreğinde, biriktirdiğin ah'lar seni bitirir