"Şu adama bak haram şeyler içiyor" demek yerine "Evet yaptığı haram. Ama neden yapıyor? Yardım edeyim." dememiz lazım.
Eğer yaşıyorsa hala umut var demektir."
İnsan yaptığının aynısı ile sınanmadan bu dünyadan gitmez.Aslında bu dünyada acı çekmek belki ahirette O yüceler yücesinin karşısında utanıp veya cehennemde yanmaktan bir nebze daha iyidir..Tabi biz bağışlanmayı isteriz iki cihanda da bağışlanmayı.🌸