📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Anladım ki insan başıboş değil... Dünya da kainatta başıboş değil... Her şeyde ince bir hikmet var. İnsanın dünyada bulunma gayesi çok önemli bir amaç içindir.
Anladım ki, insanların en büyük eksiği, kendini tanıyamaması, niçin var olduğunu bilememesi, ne gibi sorumluluklar taşıdığını fark edememeleridir."
"Ah bilebilsek... Ah bilebilsek ki, mal, para ve şöhret bir rüzgar gibi, bir sabun köpüğü gibi, bir sel gibi ve bir buhar bulutu gibi... Akıp gittiğini...
Kalıcı olan kişiliktir, ahlâktır, kendini taşımayı bilmektir...
Ah anlayabilsek..."