" N'oldu Zeze ?"
"Hiç Godoia ... "Neden kimse beni sevmiyor ? "
"Hep hinlik peşindesin de ondan ."
"Bugün tam üç kez dayak yedim, Godoia ."
"Hak etmedin mi ki ? "
"Ondan değil. Kimse beni sevmediğinden herkes bana vurmak için bahane arıyor. "
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Xururca ."
"N'oldu ?"
Ağlarsam ayıp olur mu ? "
"Ağlamak asla ayıp değildir, sersem .Niye ki ?"
"Bilmem , henüz alışamadım . içimdeki kafes bomboş kaldı sanki ..."
Başka yolu yoktu . Bebek İsa beni neden sevmiyordu ? Doğduğu sırada orada bulunan öküzle eşeği bile seviyordu . Beni ise hiç sevmiyordu . Şeytanın vaftiz evladı olduğum için benden intikam alıyordu . Ama Luis bunu hak etmiyordu , çünkü bir melekten farksızdı . Cennette bile ondan daha iyi huylu bir melek bulunamazdı...
Derken gözyaşlarım kalleşçe dökülmeye başladı.
"Zeze sen ağlıyorsun ..."
"Birazdan geçer . Ne de olsa ben senin gibi kral değilim . Yaramazın tekiyim. Kötü , hem de çok kötü bir çocuğum ... o kadar. "