Eda

Eda
@eedatty
Since 2021 :)
Uygulamaya gireli tam 5 yıl oldu. Bu süre zarfında okuduk (ben hariç), okuttuk, güldük, eğlendik, sevindik, üzüldük ve daha bir sürü şey… Beğenileri ve yorumlarıyla (olumlu-olumsuz) bugünlere gelmemi sağlayan arkadaşlara teşekkür ediyorum. Kitap okumamak benim ayıbım olsun. Bunca kitap okuyan arkadaşımızın olduğu uygulamada bana hala kitap okutamamanız da sizin ayıbınız olsun. Şaka şaka… Sizleri seviyorum. Allah ömrünüzü bereketlendirsin, ilminizi arttırsın.
Eda
Bu süre zarfında okuduk (ben hariç) güldürdü😅 Allah ilmimizi artırsın🤲🏻
Reklam
Şarkı iletisi :)
Günü bir şarkı sözü ile kapatacak olsaydınız ne olurdu?
Eda
"Zaten ben de talih yok seni benden alırlar "
"Sıcağı sıcağına anlayamıyor insan, kurşunların yerini zaman söylüyor."
Zeynep isimli okura yanıt verildi
Eda
Güzel yorumun için teşekkür ederim, hemşire değilim😅🥰