Edaaa

Edaaa
@eeee3326
O kadar geç oldu ki cevabın, Ne sorduğumu unuttum…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sessizce kalbi tüketen hüzünden,Allah’a sığınırım… Hayırlı Cumalar
Bence yüz güzelliği denilen şey yalnızca gülümsemededir… Tolstoy
Yakınlık kalptedir, Mesafede değil…
Gece olunca içimize batan cümleleri, Sabah olunca yine kimselere söylemeyeceğiz…