Edaaa

Edaaa
@eeee3326
Ne yaptıysam olmadı… Ben de bıraktım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kargayla kelebeğin aşkı olur mu? Kargaya 150 yıl hüzün bu…
Her şey yolundaymış gibi gülümsemek de çok yoruyor insanı…
Biri beni anlayınca eve gelmiş gibi hissediyorum… 🖤🌙
Kırmayın ki, Tutunacak dalınız olsun…