Edaaa

Edaaa
@eeee3326
En büyük hatayı,kalbimizi kıran insanları affetmek için bahane aramakla yaptık… 🖤🌙
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir yığın insan ama genel bir kimsesizlik var…
Tahammülüm beni terk etti…
Geceler, Şairler ve delilerindir…🖤
Her yaraya bant yapıştırılmaz.Dışarıdan görünmüyor diye yara yok değildir. Acıyordur… 🖤🌙