Edaaa

Edaaa
@eeee3326
Anlam aramak anlamsızmış…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu gece ay gökte açık kalan bir pencere gibi… 🖤🌙
Eskisi gibi olmayı özlüyor insan, Eskisi gibi hissetmeyi… 🖤🌙
Bazı anlar, Kelebeğe bekle demişsin de beklerken ölmüş gibi…
🖤🌙 Güzel şeyler olacaksa tam zamanı ben müsaitim yani…😊🦋