Elif

Elif
@eeliiffll
"Sanırım ağlıyormuşum. İnan hatırlamıyorum. Ne o an ağladığımı ne de ondan sonra yaşadıklarımı..."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İncitildikten sonra kötü anıları hatırlayabilirsiniz. Önemli olan güzel anıları hatırlamamaktır. Çünkü mutlu bir günü ya da mutluluk veren bir anı düşünürseniz, işte o zaman paramparça olursunuz."
"Bu, diğer hikayelerim kadar hoş bir hikaye değil. Çok acı. Benim için hâlâ yıkıcı bir anı."
"Gerçek, zaman zaman çirkin olsa da her zaman ilginçtir ve peşinden koşmaya değerdir."
"Yaşamak, trende yolculuk yapmak gibidir. Asla geri dönmez, hiç durmadan ileri gidersiniz. Olması gereken de budur. Çünkü yolculuklar aşıkların buluşmasıyla sona erer."