eelliiffce

eelliiffce
@eelliiffce
İçimde merhamet adlı bir çınar vardır...
...Ufuktaki gökyüzüne bakıyorum,omurgamdan bir ürperti geçiyor.Kalabalık bir dünya diye düşünüyorum; her santimetresinde her günün bir saniyesi değişik dramlar yaşanıyor.Ama biz hayatımızın bir sonraki dakikası bir öncekinden farklı olmayacakmış gibi yaşıyoruz.Hepimiz ne kadar aptalız...Tahranın Damları
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sabrın tadını sevmedim ama günde üç öğün yazılmıştı reçeteme...Mehmet Deveci
Kader, beyaz kağıda sütle yazılmış yazı; elindeyse beyazdan gel de sıyır beyazı...Necip Fazıl Kısakürek