Ertan Nesin

Ertan Nesin
@eerrttaann
Bu da geçer ya huu. En güzel makam hiçlik makamı. Bu mertebeye ulaşabilene aşk olsun.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşamak istiyorlardı; en çok buna kızıyordum.
On bin dokuz yüz kırk iki gün sonra bir gün daha fazla yaşamam baba.