Ertan Nesin

Ertan Nesin
@eerrttaann
Bu da geçer ya huu. En güzel makam hiçlik makamı. Bu mertebeye ulaşabilene aşk olsun.
Eğer kadınla erkek eşitse, kuvvette de eşit olmalıdır.
Sayfa 405·Kitabı okudu
Reklam
İmkânsız gibi gelen bu gerçeğe yavaş yavaş alışması gerekiyordu.
Sayfa 400·Kitabı okudu
Yalnız yaşamaya alıştım. Toplum hayatına alışık değilim. Üstelik gelecekten beklediğim hiçbir şeyim yok.
Sayfa 377·Kitabı okudu
Ne olur, ne olur, beni yalnız bırakın... Buna çoktan karar vermiştim. Kararım kesindir. Başıma ne gelecekse gelsin, ama yalnız olmak istiyorum. Hatta beni bütün bütün unutmanız iyi olur. Benim hakkımda kimseye bir şey sormayın.
Sayfa 351·Kitabı okudu
En kibar adamlar, toplum tarafından ezilmiş kimselerdir.
Sayfa 318·Kitabı okudu
Reklam