Ertan Nesin

Ertan Nesin
@eerrttaann
Bu da geçer ya huu. En güzel makam hiçlik makamı. Bu mertebeye ulaşabilene aşk olsun.
Ah sizi kendini beğenmiş ilericiler! Siz insanları anlamazsınız. Başka birini ezerken kendinize kötülük ettiğinizin farkına bile varmazsınız.
Sayfa 146·Kitabı okudu
Reklam
Benim tek prensibim iyi insanlarla dostluk kurmaktır. Yoksa bir adam bana uygunmuş bunu aklımdan bile geçirmem.
Sayfa 145·Kitabı okudu
Ruhunun derinliklerine yalnızlığın acısı çöktü. Kendini her şeyden ve herkesten uzak hissetti.
Sayfa 113·Kitabı okudu
Dünya çok kötüye gidiyor. Allah halimize acısın. Ne kadar rezil şeyler varsa, son günlerde hepsi gerçekleşiyor.
Sayfa 55·Kitabı okudu
Hissetmediğimi mi zannediyorsunuz? Ne kadar fazla içersem, o kadar daha çok hissediyorum. Zaten bu nedenle içiyorum. İçkide hassasiyeti arıyorum. Kat kat acı çekmek için içiyorum.
Sayfa 20·Kitabı okudu
Reklam