Madam Bovary

Madam Bovary
@eewweetttt
ខ្ញុំ​ស្រឡាញ់​គាត់ Bence benim ruh üçüzlerim warr.. Diğer ikisi birbirini bulup beni dışlamışlarrr..
İnsanız en nihayetinde gerisi önemi mi..
LİSE
Yerin üstünde göğün altında bir yerdeyimm
21 Ekim 2004
88 okur puanı
Mart 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Hadi bizi üzenlere bi' not bırakalımm!
Anket
Reklam
Aynı durumda bennn.. yardım 🙏🙏
Gönderi kullanım dışı
Kendimle konuşurken bazen cewap wermiyorum çok havalı duruyo..
Ewet arkadaşlar 😇😇 Hemen şu an şu dakika aklınızdan ne geçiyor... yazın bakalımmm !! 👇👇
Anket
Arkadaşlar biraz uzun ama lütfen okuyun . merak etmeyin okurken ölmezsiniz..
İnsanlığını kaybediyor orta doğu Susan bu vahşi zulme ortak olur Şerefiyle ölmemek korkmak olur Onuruyla ölür ana, korkma doğur Doğur, anlasın bu zalim ordusu Ölüm, yalnızca onların korkusu Bizde kadere iman sorgusuz Anlasın mümin yolun yolcusu Damarda durmaz kan, varsa akacağı Gerekirse taş atan tanklar yapacağız Kudüs olacak bir gün pencerende manzaran Biz yüzünü, sen Kudüs'ü göreceksin Hanzala Şerefli duruşun, bu zulmü önleyecek Acep dünya bunu nasıl görmeyecek? Artık tek bir umut dahi ölmeyecek Çocuklar yaşama sırtını dönmeyecek Sırtını dönmeni bekliyor zalimler Çünkü kuvvetin besbelli halinden Korkar gözüne bakmaya hainler Yetersin dünyaya bu halinle Dünyanın el uzatmaya yok mecali Çünkü onlarda bu pis kumpasa dahil İnsanı değil, İnsanlığı vuruyor zalim İsrail içimdeki çocuğu öldürmese bari