Ben kendisine iyi bakan bir insanım.. çünkü mutlu we enerjik olmaya inanırım... zyoldan geçerken insanların gözlerinin içine bakarım... Hoşuma giden ne warsa gülümserim... Ara sıra içimden anlamsızca koşmak gelir... Koşarım da.. Gün içinde akıl alamayacak çok işimi hallederim... Uzun zamandır herhangi bişeye sebebsizce üşendiğimde olmuştur... Bazen içimde birisinin kahkaha attığını duyuyorum... Bende kahkaha atıyorum... Ben mutlu olunca etrafımdakiler de mutlu oluyor. Ben onları öyle seviyorum. Hayatla aramı düzeltiyorum. Yaşamın ta kendisiyle... Yani kendimle ... Siz de kendinize iyi bakın.. 😇