"Kadın erkeğe emanettir" diyorlar. Kimseye emanet değilim ben... Ben bana emanetim. Yeter ki müptezel aklınızla, sahip çıkamadığınız uçkurunuzla, şişmiş egonuzla , sadakatsizliğinizle we yalancılığınızla yormayın beni! Yeter ki insan olun! Hayatımı zorlaştırmayın. Gölge etmeyin yeter!! Gerisini ben hallederim 😌