Madam Bovary

Madam Bovary
@eewweetttt
ខ្ញុំ​ស្រឡាញ់​គាត់ Bence benim ruh üçüzlerim warr.. Diğer ikisi birbirini bulup beni dışlamışlarrr..
İnsanız en nihayetinde gerisi önemi mi..
LİSE
Yerin üstünde göğün altında bir yerdeyimm
21 Ekim 2004
88 okur puanı
Mart 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Kadın erkeğe emanettir" diyorlar. Kimseye emanet değilim ben... Ben bana emanetim. Yeter ki müptezel aklınızla, sahip çıkamadığınız uçkurunuzla, şişmiş egonuzla , sadakatsizliğinizle we yalancılığınızla yormayın beni! Yeter ki insan olun! Hayatımı zorlaştırmayın. Gölge etmeyin yeter!! Gerisini ben hallederim 😌
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
✍ Madam Bovary
Eger ikinci olursanız kaybedenlerin birincisi we kazananların (kazananın) sonuncusu olursunuz!
Canınızı sıkan insanın yanına yaklaşın we ona deyinki; NE DERDİNİZ VE YA YAPARDINIZ?? Ben kulağa yaklasmadan direk vücuda çalışırımmm. Peki siz?
Anket
Konuşursam sokağa çıkamayacak insanların, arkamda atıp tutmaları da hakikaten enteresan! Way cesaretinden öptüğüm KARAKTERSİZLER!!!😂
Şşş napıyosunuz? Çıkarlarınız için, arkasından demediğinizi bırakmadığınız insanlara yalakalık yapmaya devam mı? Allah yardımcınız olsun işiniz Zzzor bee!!