Allah herkesin karşına iyi insanlar çıkarsın. Anlayış, düşünce, hak yemeyen, saygı, sevgi.. Bunları karşılaştığın insanlarda görmek o kadar muazzam ki; gün içinde ne kadar yorulursan yorul, ne derdin olursa olsun yanında iyi insanların olduğunu bilmek resmen ilaç gibi geliyor..😌✌
@Ahmetefe42, Manolya
Biz size daha sadık, daha kibar, daha anlayışlı davrandıysak bu size duyduğumuz emsalsiz aşkımızdan değil. Böyle gördük, böyle yetiştirildik, böyle gidecek. Siz yine de kişisel algılayıp böbürlenmeyin ve kendinizi asla vazgeçilmez sanmayın.Ok?