📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çocuk yolda annesi ile konuşuyormuş annesine demiş ya Yeter artık Arama beni gelmiyorum demiş sokaktaki adam da demiş seni ilk okula götüren kimdi demis çocuk Ne alakası var demiş Adam demiş ki okulda Seni kim götürdü demiş çocuk Annem demiş Sonra demiş ki İyi gününde yanında kim oldu demiş çocuk annemdemis kötü gününde yanında kim oldu demiş çocuk annem demiş daha sonra adam demiş ki sen annene en son ne zaman sarıldın demiş çocuk da demiş ki bir iki hafta önce demiş Adam da demiş ki ben anneme 8 yıldır sarılamıyorum demiş 8 yıldır kokusunu alamıyorum demiş .NOT:
annelerinizin Değerini bilin