Şimdi sen gidiyorsun ya
Herkes sana benzeyecek,
Her yanımdan geçenin yüzünde seni göreceğim.
Her günaydın diyen sen olacak.
Her yüzüme bakan da senin sıcaklığını hissedeceğim.
Her gördüğüm resimde seni göreceğim,
Her duyduğum şarkI sanki sana yazılmış gibi gelecek bana
bakarsın belli mi olur bende sana şarkılar yazarım..
+ Benim artık gitmem lazım.
- Seni bir daha görebilecek miyim?
- Böyle gitmeseydin; hiç gülmeden
+ Gülmem için bir sebep yok ki.
- Sen çok güzelsin, sebepsizde gülebilirsin..
Ah Lara.
Senden başka güzel bilmem ben,
Buhtunnasr kabrinden kalksa
Babil şehrini yeniden kursa,
Binbir güzelleri karışma dikse,
Değişmem değişmem saçlarının tek bir teline.
hayatımda ilk kez biri bana
“kendine çok dikkat et” dedi.
anlamış onun kalbini taşıdığımı herhalde…
rastgele,
yürürken aklına geleyim
sızlasın için…
zaman sen olmayınca geçmiyor,
sen olunca da yetmiyor…
“üşüryorsan söyle,
seni bir kat daha seveyim.”
Senin olan,seni bulur.
Kaçsan da,başkası alsada,
Ait olmadiğın yerlere gitsende,
Yaşamamalıydık asla olmaz desen de;
Sana ait olan sana geri gelecektir..