Yalnızlık zordur, ben aslında hayatım boyunca hep yalnızdım. Herkes kadar yalnızdım, ya da herkesten biraz daha fazla... Yalnızlık hayatım boyunca peşimi hiç bırakmadı. Her yerde; evde, sokakta, arabada, kaldırımlarda , dükkanlarda... Her yerde. Kaçışı yok, Allah’ın sefili bir yalnızıyım ben