E.

E.
@efearda_un
Yalnızlık gece ayazında sabaha kadar beklemek gibidir Isınmak için güneşin doğmasını beklersin ama O güneş hiç bir zaman doğmaz Yalnızlik bulmadiğın sevgiyi Başka yerlerde aramak gibidir Ne yaparsan yap onu bulamayacağını bilirsin Ama yinede denemekten vazgeçmezsin Onun boşluğun hep başka şeylerle doldurmaya çalışırsın Yalnızlik aynı havayı soluyup da bir türlü yanyana olamamak gibidir Aldiğın her nefesde onun kokusunu duymak istersin Ama yapamazsın, aldığın her nefes ciğerini acıtmaya başlar
Reklam
Sen yağmurlu günlere yakışırsın Yollar çeker uzak dağlar çeker uzak evler Islanan yapraklar gibi yüzün ışır Işırsa beni unutma Alır yürür sıcak mavisi gökyüzünün Kuşlar döner uzun yağmurlardan sonra bir gün Bir yer sızlar yanar içinde büsbütün Her şeye rağmen ellerin üşür Üşürse beni unutma
kahkahamın düşürdüğü çiçekleri bulamadılar fırtınalı bir geceydi çünkü bulamadılar ... yaşamak bir tıkırtıydı, aldırmadılar.
Bir gün, tam anlatmaya… Bakacaksın, Gözlerimi kapayacağım… Anlayacaksın.
Acının umutları yok ettiği anda, umutları yeşertecek bir sevgiye ihtiyaç duyarsan ben hep o bildiğin adresteyim.