E.

E.
@efearda_un
Yağmurun boyadığı ıslak bir günde Aşkınla yanıp tutuşan alevleri Söndürmeye yeter mi damlalar Sen sevince diner mi bu hırçın dalgalar
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İsterim ki adını her daim zikretsin dilim Hafızamın her telini ayaklarına sereyim Gözlerin, ellerin hiç gitmesin, hiç eksilmesin Gerekirse kanımla, duvarlara çizeyim Ey güzel kadın, ben sensiz çok bunağım Zifirden ibaret bilirdim hayatı Yüzüme vuran ışığına kadar Gerçeğin sende olduğunu görene kadar Işılda lütfen, hem de gecelerce Ey güzel kadın, ben sensiz çok karanlığım...
Birini beni sevme ihtimali yoktu. Beni olduğum gibi kabullenecek kimse yoktu.
Sözlerin işe yaramadığı anlar vardır, keşke Ben de ağlayabilseydim, herşeyi gözyaşlarımla söyleyebilseydim, anlaşılayım diye konuşmak zorunda kalmasaydım.
Kim daha temiz? Üstü başı parlayan mı? Yalan konuşmayıp yüreği ışıldayan mı? Kim dost? Yara bandı yapıştıran mı? Yaralarını öğrenmeye çalışan mı? Hangisi gerçek? Ölüm mü? Yaşam mı?