E.

E.
@efearda_un
Herkes ölüp gidiyor Bir sen mi kalacaksın? Ha iki gün fazla, Ha iki gün az yaşayacaksın. Ateşte kül, Toprakta gül olacaksın. “Mühim olan yaşarken insan olacaksın.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şimdi senin o durgun ve herşeyden çekilmiş hâlini, bir yaşam tembelliği zannediyorlar.
“kim tutup “yeni bir cennet” kurmaya kalksa, bu gücü ancak kendi cehenneminde bulur.”
+Beni seviyor musun dedi -Seni seviyorum dedim +Bütün dünyaya haykır o zaman dedi -Kulağın eğildim seni seviyorum dedim +Neden kulağıma fısıldadın beni sevdiğini -Çünkü benim dünyam sensin.
Seni saklayacağım inan Yazdıklarımda, çizdiklerimde Şarkılarımda, sözlerimde. Sen kalacaksın kimse bilmeyecek Ve kimseler görmeyecek seni, Yaşayacaksın gözlerimde.