Herkes ölüp gidiyor
Bir sen mi kalacaksın?
Ha iki gün fazla,
Ha iki gün az yaşayacaksın.
Ateşte kül,
Toprakta gül olacaksın.
“Mühim olan yaşarken insan olacaksın.”
Seni saklayacağım inan
Yazdıklarımda, çizdiklerimde
Şarkılarımda, sözlerimde.
Sen kalacaksın kimse bilmeyecek
Ve kimseler görmeyecek seni,
Yaşayacaksın gözlerimde.