E.

E.
@efearda_un
Geçen doğum günümde yine bir dilek tuttum Çocuk gibi Yine imkansız bir dilek tabi Ne diledim biliyor musunuz ? İyi bir insan olmayı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
uykuların kaçar geceleri, bir türlü sabah olmayı bilmez, dikilir gözlerin tavanda bir noktaya, deli eden bir uğultudur başlar kulaklarında, ne çarşaf halden anlar ne yastık, girmez pencerelerden beklediğin aydınlık, kapanır yatağına çaresizliğine ağlarsın, onun unutamadığın hayali, sigaradan derin bir nefes çekmişcesine dolar içine, sevmek neymiş bir gün anlarsın.
Gücümü,içimdeki güçsüzlükle savaşırken kaybettim.
Ben ençok seni götürdüm giderken Aklımın nakliyesiydi asıl yoran taşıyıcıları Yardan düşmüştüm yaralarım yardan armağandı Kutsal kitabımdı ziyan edilmiş sevgililer atlası Ben sevmeyi beceremedim belki de sevilmeyi Benim sevmeye engel evcil acılarım vardı Ben yağmur ağladım bir şehre yağdı Ben şehre ağladım bir yağmur yağdı Ben bir ağladım şehre yağmur yağdı
kar yağarken kirlenen bir şeydi benim yüzüm. Her sevinç nöbetinde kusmak sunuldu bana.