E.

E.
@efearda_un
Kimsenin kimseyi umursamadığı bu dönemde size dair en küçük detayları bile aklında tutan birini asla kaybetmeyin.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çünkü bir çocuk için en acı olan şey zihniyle oynamaktı. Yaşken eğilen bir ağacın suyunu zehirlerseniz, çiçekleri bir daha hiç çıkmazdı.
Bütün hatıralarım, yaşadıklarım silinip gidecek. Ben ne olacağım? Telefon numaraları bir şey değil de, Benim şahsiyetim ne olacak? O da silinip gitmeyecek mi? Nasıl bir adam olduğumu unutacağım. Yaşıyorsun ama yoksun İnsan nasıl dayanır buna?
Bugün kelebeklerin kendi kanatlarını göremediğini öğrendim. Ne kadar güzel olduklarının farkında değiller Aynı senin gibi.
Bir şey var aramızda, senin bakışından belli Benim yanan yüzümden. Dalıveriyoruz arada bir İkimiz de aynı şeyi düşünüyoruz belki, Gülüşerek başlıyoruz söze. Bir şey var aramızda. Onu buldukça kaybediyoruz isteyerek. Fakat ne kadar saklasak nafile Bir şey var aramızda, Senin gözlerinde ışıldıyor. Benim dilimin ucunda...