Onu her gün, her saat, her dakika düşünüp de ölüp ölüp dirilmedin mi? Belki de her gece dua ettin "Onu bu gece de rüyamda göreyim." diye. Her telefon çalışında, "O arıyordur..." diye kalbin yerinden oynamadı mı hiç?
Sevmek incelik ister, kucaklanmak, sımsıkı sarınılmak ister... Döverek sevilmez, öldürerek hiç sevilmez. Bir de sözle dövmek vardır, kişinin kalbini paramparça eden... Sevmek bu değildir dostum. Sevmek; sevdiğini kalbinin içinde barındırmak, kalbini ona yorgan döşek etmek, sığınılacak, korunaklı bir yuva yapmaktır..