FNG

FNG
@efenci
her türlü halı,kilim,kitap sınıf öğretmeni
Saksafonun dört notası. Gidip geliyorlar; "Bizim gibi yapmak, ölçüyle acı çekmek gerekir," diyorlar sanki. Evet, doğru! Ben de bu biçimde acı çekmek isterdim tabii. Ölçüyle, hoşgörürlüğe kapılmadan, kendime acımadan, kupkuru bir katıksızlıkla acı çekmek.
Sayfa 255·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Iki kent arasındayım, biri bilmiyor beni, öteki artık tanımıyor.
Sayfa 248·Kitabı okudu
Ben onun gibi umutsuz değilim, çünkü beklediğim fazla bir şey yoktu.
Sayfa 223·Kitabı okudu
Duyduğum acıyı göstermemek yetmiyordu, acı duymamak gerekiyordu.
Sayfa 220·Kitabı okudu
"...sekiz yaşındayken kral olmanın ayrıcalıklı olduğunu düşünüyordum. Ölmenin de..."
Sayfa 217·Kitabı okudu