⠀
Kimse senin nelerle başa çıkmaya çalıştığını,neleri yendiğini,neleri yenemediğini, kimlerin yanında olmak istediğini,nelerin başını ağrıttığını,neler hissettiğini,neleri hissetmekten korktuğunu,içini,senden daha iyi bilemez.o yüzden dik yürü yoluna devam et.sadece sen lazımsın kendine...