efsa

öğrenmenin tek yolu yaşamaktır
10/10
·296 syf.··
2025 1. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 14 Kasım 2025 01:32
Kitabı okurken düşünebildiğim tek şey, keşke benim de gece yarısı gidip, farklı hayatlarımı yaşayabildiğim bir kütüphanem olsaydı. Farklı hayatları deneyimlemeyi, tabiri caizse hayattan hayata zıplamayı o kadar çok isterdim ki. Sonsuz ihtimaller havuzundan canımın istediği gibi bir hayatı seçip bir anlığına da olsa o hayatta yaşamayı… Belki de kitapta da dediği gibi “öğrenmenin tek yolu yaşamaktır” yaşayalım o halde biraz burada biraz da kafamızın içindeki kütüphanede… Yaşayarak öğrenelim her şeyi.
Gece Yarısı KütüphanesiMatt Haig · Domingo Yayınevi · 202598,4bin okunma
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?

efsa

, bir kitap okudu
10/10
·296 syf.··
6 günde okudu
·
2025 1. kitabı
Matt Haig
8.2/10 · 98,4bin okunma
Her şey olabilmek için her şeyi yapmamız gerekmiyor çünkü zaten sonsuzuz. Yaşadığımız her an sonsuz olası geleceğe gebe.
Alıntı
Her yaşam milyonlarca seçim ihtiva eder. Kimi büyük, kimi küçük. Fakat bir kararın yerine başka bir karar geçtiğinde, bütün sonuçlar da değişir. Dönüşü olmayan bir sapma gerçekleşir ve bu da başka sapmalara yol açar ...
Alıntı