"Yalnızca algılayabildiğimiz kadarını biliriz. Deneyimlediğimiz
her şey, en nihayetinde, algılayabildiklerimizden ibarettir. 'Neye
baktığın değil, ne gördüğün önemlidir."
Geçenlerde biri bana esas sorunumun
sahne korkusu olmadığını söyledi. Esas sorunum hayattan kork-
makmış. Ve biliyor musunuz? Gayet haklıydı. Çünkü hayat korku-
lacak bir şey; korkutucu olmasının bir nedeni var ve o neden de şu:
Hangi dalın gittiği yolu seçersek seçelim, yine o çürümüş ağacız.