"Ölmek istersen bir gün bile ömür gibidir. Bilime göre yaşam çok yaşlıdır. Biz koskoca evrende yalnızca küçücük ateş böcekleriyiz. Sönene kadar yanarız."
"Kek yer misin, diye soracaktım." ... "Umay abla çok güzel bir kek yaptı. Havuçlu, tarçınlı ve cevizli kek!"
"Havucu da tarçını da cevizi de sevmem."
"Ama çok lezzetli..."
"İçinde tarçın olan her şey kötüdür."
"Değil!" ... "Bak, bir kere yesen çok seveceksin."
"Sevmem,"
"Beni?"
"Seni de sevmem,"