Biz Müslümanların, inançlı insanların derdi; Allah'ın beğenisini kazanmak olmalıdır. Bizi Rabbimiz beğensin... Ne yapsam,hangi davranışı sergilesem, hangi hareketi yapsam Rabbim beni sever, Rabbim beni ne olunca beğenir, Rabbimin hoşuna gidecek ne yapmam gerekiyor, hangi davranış Rabbimin hoşuna gider? diye araştırmamız,sorgulamamız, düşünmemiz, adım atmamız gerekirken; herkesin derdi sanal alemde kendini başkalarına beğendirmek olmuş... Beni kaç kişi beğendi? Kaç tane takipçim var, diye düşünüyor insanlar. 100.000 takipçin olsa ne olur? 1 milyon takipçin olsa ne olur? Paylaştığın fotoğrafı 500 milyon kişi beğense ne olur? Rabbim seni beğenmediyse ne yapacaksın? İş O'nun beğenisini kazanmakta... O'nun rızasını gözetmekte...