ege mazi

ege mazi
@ege_mazii
"Yalnızlığın adı idi oysa yaşamak ... " . Benim çağrım ; Dünya ' daki tüm deli insanlaradır. Ben deli bir adamın aydınlanma kılavuzuyum ..." Osho
Bütün yollar yine sana çıkıyor .
Reklam
-Hep geçer diyorlar ya olric sence geçer mi? -geçer elbet efendim. Bazısı teğet geçer , bazısı deler geçer, bazısı deşer geçer, bazısı parçalar geçer ama mutlaka geçer .. Oğuz Atay Tutunamayanlar sinem sağlık 🌹
Düşünce
Seninle şöyle yan yana oturup kitap okumak, sen bana usulca baksan veyahut ben sana baksam gözlerimiz göz göze gelse seninle aynı havayı teneffüs etmek ne iyi olurdu .
Delilik çoğu zaman en güzel cesarettir .