ezgi güneş

hiçbir zaman gerçek bir bilgi birikimine ulaşamayacakmışım ve hiçbir şey bilmiyormuşum gibi geliyor. her konuda. okuduğum kitaplar az geliyor gözüme, yetersiz hissediyorum. asla “o” noktaya ulaşamayacakmışım gibi geliyor. sizde de böyle mi bu?