Egz

@egzz·
·
sabitlendi
Kendimi bitik hissediyorum galiba the end
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
disim cok agriyo ne iyş gelir
iyi gecelerrr
Uyku tutmuyo
"Sen yeterki seviyorum de ben yatsı olunca bi mum daha veririm sana”