Ebû Muhammed (İbnu Ebî Hatim) şöyle dedi:
Ben babamı (Ebû Hatim Muhammed bin İdris er-Razî'yi) şöyle derken işittim:
"Bidatçilerin alameti, Ehl'ul Eser'e (Ehl'ul Hadis'e) iftira atmalarıdır.
Zenadika'nın (Zındıkların) alameti: Ehli Sünnet'i, rivayetleri geçersiz saymak istediklerinden dolayı "Haşviyye (değeri bulunmayan kimse)" olarak adlandırmalarıdır.
Cehmiyye'nin alameti: Ehli Sünneť'i "Müşebbihe (Allah'ı mahlûkata benzeten)" olarak adlandırmalarıdır.
Kaderiyye'nin alameti: Ehli Eser'i "Mücebbire (Cebriyye)" olarak adlandırmalarıdır.
Mürcie'nin alameti: Ehli Sünnet'i "Muhalife (muhalefet edenler)" ve "Noksaniye (noksancılar yani imanda eksilmeyi kabul edenler)" olarak adlandırmalarıdır.
Rafıziler'in alameti: Ehli Sünnet'i "Nasibi (Ehli Beyt'e dil uzatanlar)" olarak adlandırmalarıdır.
Ehli Sünnet için bir tek isim "(Ehli Sünnet ve'l Cemaat)" vardır ve Ehli Sünnet 'in bu sayılan isimlerin hepsini bir arada bulundurması imkânsızdır."
(Ebû'l Kasım Hibetullah el-Lâlekâ'i, Şerhu Usul'i İ'tikadi Ehl'is Sunne, 1/200-201, no: 321)
"Allah'ı sevmek,, imanın bir hakkıdır. Peygamberi sevmek, Allah'ın bir hakkıdır.Sahabeyi ve Ehli Beyt'i sevmek ise Resûlullah'ın (sas) bir hakkıdır."
Üçünün de delili Kur'an'da vardır.
Әhli-beyt (ə) o kəslərdir ki, Qur`an onların evində nazil olmuş və Onlar İslamı, İslam hökümlərini digərlərindən daha yaxşı, daha aydın, daha çox və daha kamil bilirlər.
Abdülhâlık Gucdevânî Hazretleri'nden (Kuddise Sirruhu)nasihatler...
“Vasiyet ederim ki sana; bütün hâllerinde ilim, edep ve takvâ üzere olasın!.. Geçmişlerin eserlerini oku, ehl-i beyt ve ehl-i sünnet ve’l-cemaat yolundan git! Fıkıh ve hadîs öğren ve câhil sofîlerden bucak bucak kaç! Namazlarını, mutlaka cemaatle kıl! Kalbinde şöhrete meyil
"Allah'ı sevmek, imanın bir hakkıdır. Peygamberi sevmek, Allah'ın bir hakkıdır. Sahâbeyi ve Ehli Beyt'i sevmek ise Resûlallah'ın (sas) bir hakkıdır. "Üçünün de delili Kur'ân'da vardır..
Peygamber Efendimizden (s.a.a) nakledilen tevatür haddindeki bir hadiste Peygamber Efendimiz (s.a.a) şöyle buyurmuştur: “Ben sizin aranızda iki ağır-paha biçilmez emanet bırakıyorum. Onlar Allah'ın kitabı (Kur'ân) ve İtretimdir (Ehlibeyt'imdir."
Refah, İslami Cihat ordusudur. Hepimiz bu orduya asker olacağız. Cihat eden, Müslüman alimden de şeyhten de daha üstündür. Ahirette alimden de şeyhten de cihat eden daha üstün cennetlere gider. Ameller niyetlere göredir. Zara'ya müşahitler de tespit etmeye, Refah iktidar olsun diye gitmeye niyet ettiğin zaman,
altı milyar insanın cehennemden kurtulmasına vesile olmuş gibi
sevap alırsın.
Şu toplantıya gelmek ne demek, bir bilsen şuraya sürünerek gelirsin.
Bir cihat ne kadar oruca denk? Sizin her gün oruç tutmaya her gün namaz kılmaya gücünüz yeter mi? Sen,RP'ye hizmet etmezsen hiçbir ibadetin kabul olmaz ve diğer partileri destekleyen ve batağa düşen insanların sorumlusu sensin; çünkü başka türlü Müslümanlık olmaz, başka türlü kurtuluş yok.
Bütün ehli sünnet vel'cemaat olarak, Refah'ın emrine itaat
edeceğiz, bu orduya dahil olacağız. Olmayanlar patates dinindendir.
Cihada para verilmeden Müslüman olunmaz. Kişinin Müslümanlığı cihata verdiği parayla ölçülür. Bir Müslüman zekatını götürüp fakire veremez. Zekatını beyt ül mala, cihat ordusunun karargahına verecektir. Sen kendi kendine zekat veremezsin. Beytül mal dağıtır. Parti çalışmaları için zekat parasından harcama yapılır.
Zara'ya ilçe müşahitleri seçmeye gideceksin. Atladın arabaya, arabanın benzini yok. İşte bu zekat parasıyla arabanın benzinini alabilirsin.
Zekatı Refah'a vereceğiz, o uygun yerlere dağıtacak.
Bunu böyle yapmakla zekatın kimin tarafından verildiği belli olmayacak, daha çok sevap alınacak, alanın kalbi Refah'a ısınacak.
Böylece insanları Refah'a, yani İslam'a çeviriyoruz.
Sayfa 172 - Toplumsal Dönüşüm Yayınları /3.Baskı 2010Kitabı okudu
Zındıkların çoğunluğu, (kendi zındıklıklarını gizlemek adına) Ehli Beyt'e tutunmuşlardır. Bunlar Hz. Ali'yi bütün insanlardan üstün görmektedirler. Hatta Rafıziler yirmi fırkaya ayrılmışlardır. En zararlıları ise, Hz. Ali'nin hâşâ Allah olduğunu söyleyenlerdir.
Garrabiye taifesi ise Hz. Ali'nin Peygamber olduğunu, ancak Cebrail'in ırkçı
hislerinden ötürü onu bırakarak Hz. Muhammed'e gittiğini söylemektedirler... Bu sözler buz gibi küfürdür. Bunu ancak kılıcın harareti ısıtır. Karşılıklı münazaranın
sıcaklığı buna tesir etmez.