"Nasıl olsa büyüyünce kılacak" düşüncesinin yanılgısını keşfetmek için şu soruyu sorabiliriz. "O büyüyünce kılacak. Peki, sen ne yapacaksın? Senin anne-babalik görevin ne olacak?" Unutmayalım ki insan, anne babasız da büyür. Adı yetim, öksüz olur belki ama sonuçta Allah dilerse büyür. Çocukken namaz eğitimi almamış bir evladın, yetimlikten azade olduğunu söyleyebilir miyiz?