Keşke daha fazla vaktimi kitaplara ayırabilsem... Vorrei leggere di piu!
Boş yere farklı amaçlarınız için saçma mesajlar atmayın, amacım chat'leşmek değil; zira onun yeri de burası hiç değil,tavsiyemdir: azıcık kitap okuyun!
"İnsanların size davranış tarzından hoşlanmıyorsanız, tercih edebileceğiniz iki yol vardır. Ya hiç düşünmeden karşılık verirsiniz ve aklınızın bir parçası onlarda kalır ya da bir saniye durup olayları onların açısından gözden geçirirsiniz ve aklınız huzur içinde kalır."