İkinci kitabı ilkinden bile çok beğendim diyebilirim.Görüntüde fantastık bir genç okur kitabı gibi dursa da,aslında herkese seslenebilen müthiş ifadelerle dolu bir eser.Altını çizeceğiniz bir sürü cümle bulacağınıza eminim.
İlk başlarda meraklandırıp,sonrasında biraz durgunlaşan roman birden enteresanlaşıp sonunda da tabiri caizse “sağ gösterip sol vuran” bir sonla bitiyor.